ΟΙ ΔΕΚΑ ΤΡΟΠΟΙ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ ΟΡΕΙΝΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Όπως έγινε γνωστό το τελευταίο διάστημα, εδώ και λίγα χρόνια οι παντογνώστες ''ηγεμόνες'' της περιοχής μας, χαρακτηρίζουν εύκολους στην χειραγώγηση τους ανθρώπους της ορεινής περιοχής και σε κάθε συζήτηση με άλλους ομοϊδεάτες τους δεν παραλείπουν ποτέ να αναφέρονται ειρωνικά στην περιοχή μας και στους κατοίκους της.
Αναφέρουν συνεχώς ότι έχουν ανακαλύψει τις δέκα τέλειες τεχνικές για να παρασέρνουν την κοινή γνώμη της περιοχής μας για προσωπικό τους όφελος και κέρδος. Υποστηρίζουν ότι χρησιμοποιούν τεχνάσματα που έχουν να κάνουν με θεσμούς, έθιμα και συνήθειες των πολιτών για να εξυπηρετήσουν τον σκοπό τους.
Ισχυρίζονται ότι από τις θέσεις ισχύος που βρίσκονται μπορούν ανά πάσα στιγμή να διαμορφώσουν την σκέψη του κοινού προς όφελος τους.
Παρουσιάζουμε λοιπόν τις δέκα τέλειες τεχνικές που έχουν ανακαλύψει και χρησιμοποιούν ανελλιπώς οι αυτοαποκαλούμενοι ''ρυθμιστές'' της περιοχής μας για να διαμορφώνουν την κοινή γνώμη όπως και όποτε αυτοί επιθυμούν.
Πρώτη είναι η τεχνική της διασκέδασης των εντυπώσεων, όπου στρέφουν την προσοχή του κοινού της περιοχής μας σε καταιγισμό λανθασμένων πληροφοριών, διασκεδαστικών πολλές φορές και ασήμαντων λεπτομερειών, κρατώντας τους έτσι μακριά από τα πραγματικά προβλήματα, την μόρφωση, τις επιστήμες, την οικονομία, το ενδιαφέρον για τις εξελίξεις και τα αληθινά κοινωνικά προβλήματα. Δηλαδή, αποκρύπτοντας την αλήθεια από τους πολίτες της περιοχής μας.
Δεύτερη έρχεται η τεχνική της δημιουργίας δήθεν προβλημάτων και παροχής λύσεων στη συνέχεια που στους κύκλους των τοπικών ''πλανηταρχών'' ονομάζεται και ''πρόβλημα - αντίδραση - λύση''. Καταφέρνουν να κρατήσουν την κοινή γνώμη της περιοχής μας απασχολημένη συνεχώς, δίχως χρονικό περιθώριο να σκέφτεται με τεχνητά προβλήματα που δήθεν αφορούν την περιοχή μας, ενώ στην ουσία τα δημιουργούν οι ίδιοι. Μια έκτακτη κατάσταση για παράδειγμα, για την οποία οι άνθρωποι της περιοχής μας θα αντιδράσουν με τρόπο που ήδη έχει προβλεφθεί και θα ζητήσουν οι ίδιοι τα μέτρα που ήδη έχουν σχεδιαστεί.
Τρίτη, η τεχνική της υποβάθμισης που για κάποιο αόριστο χρονικό διάστημα υποβαθμίζουν ένα σημαντικό γεγονός που αφορά άμεσα την περιοχή μας και τελικά σε μια ανύποπτη στιγμή το εμφανίζουν και το επιβάλλουν σαν να μην τρέχει τίποτα, ενώ αν το είχαν εφαρμόσει από την αρχή, θα είχαν προκαλέσει μεγαλύτερη αναταραχή στον παρατημένο τόπο μας.
Τέταρτη έρχεται η τεχνική της αναβολής που για να γίνει αποδεκτή μια απόφαση των τοπικών ''ηγετών'' της περιοχής μας, αποσπάνε προκαταβολικά την συναίνεση των πολιτών, λέγοντας τους ότι δεν είναι απαραίτητο να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση τους, αλλά θα μπορούσε στο μέλλον. Γνωρίζοντας πολύ καλά ότι πάντα είναι πιο εύκολο να αποδεχτεί κάποιος μια θυσία που πρόκειται να γίνει στο αβέβαιο μέλλον παρά τώρα. Γνωρίζοντας επίσης, ότι το κοινό, λανθασμένα βέβαια, έχει την τάση να ελπίζει ότι στο μέλλον μπορεί να αλλάξουν τα πράγματα και τελικά δεν χρειαστεί να γίνει τίποτα. Αυτή η τεχνική, αφήνει επίσης στο κοινό ένα χρονικό περιθώριο να συνηθίσει στην ιδέα του γεγονότος που επρόκειτο να συμβεί και τελικά να το αποδεχθεί.
Πέμπτη είναι η τεχνική που απευθύνονται στο κοινό της περιοχής μας σαν να είναι μωρά παιδιά που σ' αυτή τη περίπτωση ο λόγος και τα επιχειρήματα των ''ρυθμιστών'' της περιοχής μας, απευθύνονται στο κοινό με τρόπο ιδιαίτερα παιδικό και σαν να είναι διανοητικά καθυστερημένοι οι πολίτες της περιοχής μας. Όσο πιο μεγάλη προσπάθεια καταβάλουν τόσο πιο παιδικός ο τόνος, μέχρι να αποδεχτούν ολοκληρωτικά τα λεγόμενα και τους ισχυρισμούς τους.
Αμέσως μετά ή έκτη τεχνική που απευθύνονται στα συναισθήματα των ανθρώπων της περιοχής μας και όχι στην λογική όπως θα έπρεπε. Δηλαδή, διοχετεύοντας τρομακτικές ιδέες, επιθυμίες, φόβους και συμπεριφορές που δεν θα ήθελαν οι πολίτες της περιοχής μας. Με λίγα λόγια εκφοβίζοντας και εκβιάζοντας τους.
Η έβδομη τεχνική τους είναι η καλύτερη όπως ισχυρίζονται. Κρατάνε το κοινό σε άγνοια και ανοησία, μετατρέποντας το σε ανίκανο να αντιληφθεί τα τεχνάσματα τους. Χαρακτηρίζουν κατώτερη τάξη τους πολίτες της ορεινής περιοχής και επομένως προσπαθούν με κάθε μέσο που διαθέτουν να τους παρέχεται και πιο φτωχή εκπαίδευση, ώστε να μην μπορούν να ξεχωρίσουν την ανώτερη τάξη που ανήκουν οι ''εκλεγμένοι'' εκπρόσωποι της περιοχής μας.
Η όγδοη τεχνική αφορά περισσότερο την νεολαία της ορεινής περιοχής. Είναι η τεχνική που παρασύρουν το κοινό να αρέσκεται σε ότι είναι ανόητο. Παρακινούν τους ανθρώπους του τόπου μας σε φτηνιάρικες και ανόητες επιλογές, παρασύροντας τους και έτσι μακριά από την πραγματικότητα.
Μια από τις τελευταίες τεχνικές τους η ένατη, να δημιουργούν ενοχές στο κοινό της περιοχής μας λέγοντας τους ότι φταίνε αυτοί, οι ίδιοι οι πολίτες της περιοχής μας για τις συμφορές που βιώνουν, αναγκάζοντας τους έτσι να πιστεύουν ότι είναι οι μόνοι υπεύθυνοι, εξαιτίας της διανοητικής ανεπάρκειας τους, την ανεπάρκεια των ικανοτήτων τους και των προσπαθειών τους. Έτσι οι άνθρωποι της περιοχής μας, υποκύπτουν ευκολότερα στις προθέσεις των ''ηγετών'' της ορεινής περιοχής, απαξιώνοντας τον ίδιο τους τον εαυτό και τελικά αποφεύγοντας και την αντίδραση στα σχέδια τους από την άλλη.
Τελευταία έξυπνη τεχνική τους είναι, να ισχυρίζονται ότι γνωρίζουν καλύτερα τα άτομα του τόπου μας, απ' όσο γνωρίζουν τα ίδια τον εαυτό τους, χρησιμοποιώντας ακόμη και απόψεις της ψυχολογίας, εμφανίζουν ένα δήθεν σύστημα που μπορεί να ελέγχει πολίτες κατώτερης κατηγορίας ανάλογα με την ψυχολογική τους κατάσταση. Ασκούν επομένως, έναν πολύ πιο αυξημένο έλεγχο των κινήσεων των ανθρώπων της περιοχής μας και επιβάλλουν στα άτομα μια μεγαλύτερη ισχύ απ' όσο θα μπορούσαν τα άτομα στον ίδιο τους τον εαυτό.
Αυτές είναι λοιπόν, οι σημαντικότερες δέκα τεχνικές χειραγώγησης των πολιτών της περιοχής μας που αν παρατηρήσει πιο προσεχτικά κάποιος, θα δει ότι συμβαίνουν και εφαρμόζονται σε καθημερινή βάση γύρω μας, από τους εκλεγμένους και μη, πολιτικούς ή δήθεν ''ρυθμιστές'' των καταστάσεων της ορεινής περιοχής της Ξάνθης.