ΈΝΑΣ ''ΗΓΕΤΗΣ'' ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ
Μετά τις στημένες συνεντεύξεις σε κανάλι της γειτονικής μας χώρας ότι καταπατούνται τα θρησκευτικά δικαιώματα των μουσουλμάνων της Θράκης και το κονδύλι των 15 εκατομμυρίων δολαρίων που έκανε φτερά σε χρόνο ρεκόρ, σειρά είχε το Λεβερκούζεν της Γερμανίας όπου ζούνε μετανάστες από την περιοχή μας. Φυσικά και αναφερόμαστε στον ''πλανητάρχη'' της Θράκης που τόσο πολύ ταλαιπωρεί τους πιστούς της περιοχής μας με τα καμώματα του, θεωρώντας τους όλους αγράμματους και οπισθοδρομικούς.
Το ίδιο ακριβώς θεωρεί απ' ότι φαίνεται και τους μετανάστες της Γερμανίας που ένας από τους σοβαρότερους λόγους της μετανάστευσης τους ήταν να αποφύγουν την κατάσταση που δημιουργεί ο ''φωστήρας'' αυτός στην περιοχή μας. Από δικές τους μαρτυρίες γνωρίζουμε ότι δεν άντεχαν άλλο αυτό το θέατρο με την διαστρέβλωση της πίστης και τις επιταγές του Κορανίου.
Δεν μπορούσαν πλέον να ακούνε αποτυχημένους ανθρώπους να ''διδάσκουν'' τις εντολές του Θεού, σύμφωνα πάντα με το δικό τους σκοτεινό συμφέρον. Δεν μπορούσαν να ανεχτούν τις ψευδαισθήσεις που δημιουργεί ο αυτοαποκαλούμενος ''ρυθμιστής'' της Θράκης, αποκρύπτοντας την πραγματικότητα από τους ανθρώπους της περιοχής μας.
Δεν μπορούσαν να υπομένουν την ασέβεια προς τους συνανθρώπους τους, την κοροϊδία και τα μισόλογα. Θέλοντας να ξεφύγουν απ' όλα αυτά, μετανάστευσαν στην Γερμανία, ίδρυσαν και σε ορισμένες περιπτώσεις συντήρησαν κάποια τεμένη για να μπορούν να εκπληρώνουν ελεύθερα και όποτε χρειάζεται τις θρησκευτικές τους υποχρεώσεις και εκδηλώσεις. Δεν ήθελαν να τους επιβάλλεται τίποτα από κανέναν σε ότι αφορά τις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις.
Δεν ήθελαν εντολοδόχους θρησκευτικούς λειτουργούς που να διαβάζουν ένα απλό χαρτί που έγραψε κάποιος που έχει παραβεί τους περισσότερους νόμους του Συντάγματος. Κατά τα λεγόμενα τους επίσης, δεν ήθελαν να έρχονται σε επαφή με ανθρώπους που ζούνε εις βάρος της κοινωνίας και εκμεταλλεύονται την πίστη των ανθρώπων για να δικαιολογήσουν την ύπαρξη τους.
Ήθελαν απλά να μείνουν μακριά απ' όλα αυτά τα τεχνάσματα που ουδεμία σχέση έχουν με τα πιστεύω τους και να ακολουθήσουν τους όρους της θρησκείας με τον σωστό τρόπο, όπως πρέπει και όπως αρμόζει σε έναν πιστό. Δεν στάθηκε όμως δυνατό να ξεφύγουν εντελώς απ' όλα αυτά και τον φαντασμένο ''ηγέτη'' της Θράκης. Δυστυχώς γι' αυτούς, κατάφερε να τους βρει ακόμα και στη Γερμανία, εκεί που προσπαθούν να οργανώσουν ξανά τις ζωές τους.
Τους επισκέφθηκε λοιπόν, έτσι ξαφνικά, κάνοντας τον επίσημο προσκεκλημένο για να διακηρύξει κι εκεί τον λόγο του Θεού, όπως ακριβώς κάνει κι εδώ, στη Θράκη. Κατά την παραμονή του εκεί επισκέφθηκε το τέμενος που οι ίδιοι οι μετανάστες συντηρούν, τον θρησκευτικό τους σύλλογο και ορισμένες άλλες οικογένειες που κατάγονται από την περιοχή μας και όπως αποδεικνύεται από την αντίδραση τους, μόνο μπροστά τους δεν ήθελαν να τον δουν.
Το ίδιο ισχύει και για την εκδήλωση που διοργανώθηκε την παραμονή της πρωτοχρονιάς, όπου ο πρόεδρος του συλλόγου τον προσφώνησε ως ''εκλεγμένο μουφτή'' χωρίς καν να γνωρίζει το όνομα του και τον τρόπο που ''εκλέχτηκε''.
Κατά την διάρκεια της ομιλίας του, ο ''ηγέτης'' μπέρδεψε την σκούπα με τη βούρτσα και αυτό επίσης φαίνεται από τις αντιδράσεις του ακροατηρίου που άκουγε έκπληκτο τις ασυναρτησίες που έλεγε και η απορία τους ήταν έκδηλη στα πρόσωπα τους.
Η ομιλία του, θα μπορούσε να πει κάποιος, ήταν προάγγελος σχεδόν, γι' αυτά που πρόκειται να συμβούν στο μέλλον, με συνεχής μυστήριες και ύποπτες αναφορές των πραγματικών γεγονότων και ελάχιστες στη θρησκεία και το υποτιθέμενο αντικείμενο του. Με λίγα λόγια, το θέμα της ομιλίας του δεν είχε να κάνει με θρησκευτικά θέματα, όπως προβλέπεται, αλλά με πολιτικά, άσχετα αν η εκδήλωση έγινε σε χώρο τεμένους.
Όπως φυσικά γίνεται εδώ και μερικά χρόνια και στη Θράκη, όπου τα ιερά τεμένη έχουν μετατραπεί σε εστιατόρια, εκλογικά κέντρα, πολιτικά γραφεία και κέντρα διασκεδάσεως, ενώ ορισμένες φορές είναι κλειστά για τους πιστούς, με απόφαση του ''ηγέτη'' ως ένδειξη κάποιας άγνωστης διαμαρτυρίας προς την πολιτεία ή κάποια δικαστική καταδίκη του.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα μιας τέτοιας περιόδου με κλειστά τεμένη είναι και το γεγονός, ότι σε ορισμένους οικισμούς παράκουσαν την εντολή του ''πλανητάρχη'' και δεν έκλεισαν τα τεμένη με αποτέλεσμα όλοι οι πιστοί των γύρω οικισμών να συρρέουν για να προσευχηθούν εκεί. Όταν κάποια στιγμή δόθηκε εντολή να ξαναλειτουργήσουν όλα κανονικά, ο ''ηγέτης'', δίχως να σεβαστεί ούτε καν τον εαυτό του, ανακοίνωσε ότι οι προσευχές των ανθρώπων κατά την περίοδο που τα τεμένη ήταν κλειστά, δεν μετράνε και θα καούν στην κόλαση!
Το ίδιο κλίμα τρομοκρατίας λοιπόν, προσπάθησε να μεταφέρει και να μεταδώσει με την ομιλία του και στη Γερμανία. Εμείς, ως εκφραστές της άποψης εκατοντάδων συμπολιτών μας, θα προσπαθήσουμε μόνο, δίχως να προσθέτουμε κάποια προσωπικά μας σχόλια, παρά μόνο κατοίκων της περιοχής μας με τους οποίους συμφωνούμε απόλυτα, να συμπληρώσουμε τα ύποπτα κενά που άφησε ή εσκεμμένα δημιούργησε ο φανταχτερός και υπερ - μορφωμένος ''ηγέτης'' της περιοχής μας.
Έτσι λοιπόν, παραμονές της πρωτοχρονιάς, εντελώς ξαφνικά, καταδρομικά θα μπορούσαμε να πούμε, μπήκε σε ένα αεροπλάνο και ταξίδεψε για τη Γερμανία με σκοπό να συμμετάσχει στην θρησκευτική εκδήλωση που προαναφέραμε, η οποία έγινε την τελευταία μέρα του χρόνου στο τέμενος του Λεβερκούζεν.
Στην ομιλία του, μεταξύ άλλων, είπε και κάποια αδιευκρίνιστα πράγματα για τον εαυτό του. Την ηλικία του, την καταγωγή του και τις σπουδές του. Με λίγα λόγια συστήθηκε στους ανθρώπους εκεί, επειδή κανείς δεν τον έχει ακουστά και ούτε θα ήθελε. Το αξιοπερίεργο είναι ότι και πάλι δεν μίλησε μόνο για τον εαυτό του, αλλά εκ μέρους όλων των ανθρώπων της περιοχής μας, αναφέροντας ότι είμαστε παιδιά του Μωάμεθ του Πορθητή και ότι είμαστε οι πραγματικοί ιδιοκτήτες της πατρίδας μας.
Κάτι που δεν αντιπροσωπεύει ούτε καν τον τελευταίο κάτοικο της Θράκης, δεν συμφωνεί και δεν συμμερίζεται αυτή την άποψη. Ενώ, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε επίσης, ότι η χώρα μας δεν τελειώνει στη Θράκη, αλλά αρχίζει από τη Θράκη. Στη συνέχεια της ομιλίας του είπε ότι κλείνει 13 χρόνια ως μουφτής, ξέχασε να αναφέρει όμως, τα ακριβή γεγονότα της στημένης ''εκλογής'' του.
Ότι δεν υπήρξε ποτέ αντίπαλος και ότι η ψηφοφορία έγινε με ανάταση των χεριών, κάτι που απαγορεύεται παγκοσμίως και ότι οι περισσότεροι πολίτες της περιοχής μας, έκαναν πλάκα σηκώνοντας το χέρι και στους δύο υποτιθέμενους υποψηφίους και ο καημένος ''καλοθελητής'' που δήθεν μετρούσε τα είχε χαμένα και στο τέλος δεν γνώριζε το αποτέλεσμα ούτε αυτός.
Αναφέροντας τις σπουδές του, είπε ότι σπούδασε στην Κωνσταντινούπολη και στη Μεδίνα. Απέφυγε να αναφέρει ότι οι σχολές που λέει ότι αποφοίτησε χρηματοδοτούνταν όλες από τον Γκιουλέν την εποχή εκείνη και ότι μετά το στημένο πραξικόπημα στην γειτονική χώρα, έκαψε την μισή βιβλιοθήκη του, επειδή πολλά από τα βιβλία του ανήκαν στον Γκιουλέν.
Μιλώντας για τις Μουφτείες της περιοχής μας και σαν τέρας μορφώσεως που είναι, είπε ότι ο Μουφτής είναι επάγγελμα και το συνέδεσε με την εποχή των Οθωμανών. Σίγουρα, κανείς στην εποχή μας δεν θα ήθελε να μοιάζει με Οθωμανό, εκτός κι αν ήταν απόκριες. Συνέχισε λέγοντας ότι ο Μουφτής τοποθετείται με εκλογές. Και τοποθετείται και εκλέγεται ταυτόχρονα δηλαδή.
Ελέγχει τα σχολεία, τα βακούφια, τους ιμάμηδες και τα τεμένη, ενώ παραμένει Μουφτής μέχρι τον θάνατο του. Εδώ προκύπτει ένα εύλογο ερώτημα όμως, αφού ο Μουφτής είναι επάγγελμα, κατά τα λεγόμενα του, πως παραμένει Μουφτής εφ' όρου ζωής, δεν θα έπρεπε να πάρει και κάποια σύνταξη κάποτε ως επαγγελματίας;
Αντιφάσεις που εγείρουν πάρα πολλά ερωτήματα ως προς τις σκοτεινές δραστηριότητες και βλέψεις του και σίγουρα δεν πρόκειται να απαντηθούν ποτέ από τον ''διαμορφωτή'' των εξελίξεων της περιοχής μας. Ανέφερε την περιβόητη Συνθήκη της Λωζάνης και την ερμήνευσε για ακόμη μια φορά εντελώς κωμικοτραγικά, ενώ παρουσίασε ως πολύ ενδιαφέρουσα την εξής χαρακτηριστική ''ερμηνεία''.
Ότι όλοι στην περιοχή μας είναι μουσουλμάνοι, τούρκοι που η γειτονική χώρα τους άφησε εδώ δείχνοντας έτσι σεβασμό προς τους παπάδες του Πατριαρχείου της Κωνσταντινούπολης. Απέφυγε και σ' αυτό το σημείο να αναφέρει τα σωστά γεγονότα, δημιουργώντας και πάλι απορίες και ερωτήματα. Τι σχέση μπορεί να είχαν οι αρχαιότεροι κάτοικοι της χώρας μας με τους παπάδες του Πατριαρχείου;
Μήπως εννοούσε τον δια της βίας εξισλαμισμό των κατοίκων της περιοχής μας και διατηρήθηκε ως ταμπού και δεν επιτρέπεται να μιλήσει κανείς γι' αυτό το θέμα, ενώ υπάρχουν ακόμη οι παραδόσεις και τα έθιμα της εποχής εκείνης; Δεν είπε επίσης, ότι η γειτονική χώρα απέρριψε, μεταξύ άλλων και τους προγόνους του από την ανταλλαγή των πληθυσμών τότε, επειδή δεν πληρούσαν τα ανάλογα κριτήρια.
Επεσήμανε για ακόμη μια φορά, ότι αυτός είναι ο μουφτής που εξέλεξαν οι πολίτες της Θράκης και ότι μ' αυτήν την ιδιότητα, άσχετα αν είναι αντιποίηση αρχής, βρίσκεται εκεί για να μιλήσει για τον μουσουλμανισμό και τον τουρκισμό στα Βαλκάνια. Άλλη μια αντίφαση που πολλοί αδυνατούν να ξεχωρίσουν και πέφτουν στις παγίδες τέτοιου είδους ''ανθρώπων''. Θρησκεία το ένα, εθνικότητα το άλλο.
Τι σχέση θα μπορούσαν να έχουν αυτά τα δύο; Μουσουλμάνοι υπάρχουν σε όλες τις χώρες του πλανήτη, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι τούρκοι! Λογικά θα πρέπει να μας απαντήσει ο ίδιος που στην ταυτότητα του αναγράφεται ως έλληνας πολίτης, απολαμβάνοντας όλα τα προνόμια που παρέχει η πολιτεία, όπως επιδόματα, μερίσματα, δώρα, αποζημιώσεις και όλες τις διευκολύνσεις που δίνονται σ' όλους τους έλληνες πολίτες.
Στη συνέχεια της ομιλίας του οι ασυναρτησίες που εκτόξευσε ήταν το κάτι άλλο για την εποχή μας και μάλιστα σε μια από τις πρωτοκλασάτες ευρωπαϊκές χώρες που αν έκανε εκεί όλα αυτά που κάνει στην Θράκη, ίσως να μην προλαβαίναμε να τον γνωρίσουμε ποτέ.
Αναφέρθηκε στην ενδυμασία των μουσουλμάνων - τούρκων, λέγοντας ότι πρέπει να είναι ντυμένοι ευπρεπώς, με σαρίκι, και μανδύα εν έτη 2020 όπως κάνει αυτός. Παραποίησε τα στοιχεία του πληθυσμού της Θράκης, χωρίζοντας τους σε κάποιες μικρές και πολύ μικρές ομάδες που διατηρεί στην φαντασία του.
Ανέφερε το νησί της Ρόδου, τονίζοντας ότι κι εκεί ζούνε δήθεν 3000 τούρκοι και πως αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα με την τέλεση των θρησκευτικών τους υποχρεώσεων, δίνοντας την εντύπωση ότι κι εκεί καταπατούνται τα θρησκευτικά τους δικαιώματα από την πολιτεία. Σίγουρα ζούνε κάποιοι τούρκοι στην Ρόδο, δεν αποκάλυψε όμως, ποιοι τούρκοι ζούνε εκεί. Οι κοσμικοί, οι επιχειρηματίες, οι αριστοκράτες και πάμπλουτοι που ουδεμία σχέση έχουν με το Οθωμανικό Ισλάμ, με τα σαρίκια, με τους μανδύες και τα σπαθιά που διαδίδει ο ίδιος.
Απλά κατέληξαν εκεί, για να ξεφύγουν απ' αυτό το σκηνικό του μίσους, του διχασμού και της διχόνοιας που προωθεί εδώ και χρόνια ο συγκεκριμένος ''ηγέτης''. Γι' αυτό ακριβώς δεν τους ενδιαφέρει και πολύ αν τα τεμένη είναι ανοιχτά ή κλειστά για επισκευές. Παραδέχτηκε ότι έχει ξαδέλφια στο Σμόλιαν της Βουλγαρίας που είναι άθεοι.
Δεν εξήγησε όμως τους λόγους και απ' ότι λένε οι συγχωριανοί του, τυχαίνει να είναι θείος της διάσημης Ρίτας Γουίλσον, η οποία μεγάλωσε με χριστιανικές πεποιθήσεις στην περιοχή του Σμόλιαν! Άρα, είναι και δικά της ξαδέλφια και είναι χριστιανοί. Απλά, αυτός τους χαρακτηρίζει άθεους σε μια προσπάθεια ακόμη να προσβάλλει την χριστιανική θρησκεία, εννοώντας άπιστους.
Παρουσίασε ακόμα, χιλιάδες προβλήματα που δήθεν αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι της περιοχής μας, ενώ στην πραγματικότητα αυτά υπάρχουν μόνο στα όνειρα του.
Αναφέρθηκε στους Τοποτηρητές της Θράκης και στον τρόπο του διορισμού τους που κατά την γνώμη του είναι κι αυτός λανθασμένος, επειδή δεν έγινε πρόταση στον ίδιο για να αναλάβει την θέση του Τοποτηρητή Ξάνθης, ενώ είχε κάνει όλες τις ανάλογες προετοιμασίες, αναγνωρίζοντας στον ΔΟΑΤΑΠ τους τίτλους σπουδών του, μαζεύοντας υπογραφές από τους πολίτες της Θράκης με πρόσχημα να τις παρουσιάσει σε κάποιο δικαστήριο ως στήριξη των πολιτών προς το πρόσωπο του, ασχέτως με τις κατηγορίες που αντιμετώπιζε, αλλά στην πραγματικότητα θα τις παρουσίαζε αν διορίζονταν Τοποτηρητής λέγοντας στον κόσμο που υπέγραψε ότι ''οι υπογραφές σας με ανάγκασαν να αποδεχτώ την θέση αυτή''.
Αυτό αποδεικνύεται περίτρανα, επειδή το δικαστήριο έγινε εδώ και αρκετό καιρό, στο οποίο καταδικάστηκε, αλλά τις υπογραφές που συγκέντρωσε δεν τις παρουσίασε ποτέ. Με λίγα λόγια, μάλλον περιμένει ακόμα να του προταθεί η θέση. Πάντα η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!
Τέλος, ως Μέγας εκπαιδευτικός που είναι, όπως και όλο το σινάφι του, αναφέρθηκε και στην εκπαίδευση, λέγοντας ότι πρέπει να απαγορευτεί στα παιδιά των μουσουλμάνων - τούρκων του να μιλάνε ελληνικά και να μάθουν σωστά τουρκικά για να διατηρήσουν την θρησκεία και τον πολιτισμό τους. Είπε επίσης και για τα μειονοτικά σχολεία που δήθεν κλείνουν, ενώ στην πραγματικότητα βρίσκονται σε προσωρινή αναστολή λόγω μη επαρκούς αριθμού μαθητών.
Και πάλι όμως, απέφυγε να δώσει τις απαραίτητες εξηγήσεις στο ακροατήριο του για όλα αυτά. Για ακόμη μια φορά, παρέλειψε να πει ότι για όλα φταίει ό ίδιος και τα σκοτεινά του παιχνίδια με αποτέλεσμα να αδειάζουν τα σχολεία της περιοχής μας και τα περισσότερα παιδιά μαζί με τους γονείς τους, στρέφονται πλέον στα δημόσια σχολεία για να μάθουν τα ελληνικά, την επίσημη γλώσσα της πατρίδας μας, όπως ακριβώς και τα παιδιά των ανθρώπων που τον άκουγαν έκπληκτοι, και όχι κάποια άλλη ξένη γλώσσα.
Σχετικά με την διατήρηση της θρησκείας, το Ιερό Κοράνι, αναφέρει ρητά ότι απαγορεύεται η μετάφραση του σε οποιαδήποτε γλώσσα και όποιος έχει την πραγματική θέληση να μάθει τις εντολές του Θεού, θα πρέπει να διδαχθεί την γλώσσα που είναι γραμμένο το Κοράνι, δηλαδή την αραβική.
Για την ιστορία, αναφέρουμε ότι η γειτονική χώρα ήταν η πρώτη που παραβίασε αυτόν τον κανόνα του Κορανίου και το μετέφρασε...στα μέτρα της. Το μόνο καλό πάντως από την ομιλία του ''κυρίου'' αυτού είναι ότι έδωσε την ευκαιρία στους πολίτες της περιοχής μας και στους μετανάστες της Γερμανίας να μάθουν τι είδους εντολές του Θεού προωθεί τόσα χρόνια αυτός ο αυτοδιορισμένος ''ηγέτης'' στους πιστούς, υποτιμώντας και υποβαθμίζοντας την νοημοσύνη τους, ενώ τα πραγματικά γεγονότα απέχουν μακράν από τα λεγόμενα του και υπάρχουν πολλά θρησκευτικά, επιστημονικά μελετημένα συγγράμματα για οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο θελήσει να μάθει την αλήθεια για την περιοχή μας, την θρησκεία μας, τον πολιτισμό μας και την καταγωγή μας.
Όσον αφορά τον αυτόκλητο ''ρυθμιστή'' της περιοχής μας και τις μυστήριες δηλώσεις του σε καθημερινή βάση, θα χρησιμοποιήσουμε έναν από τους όρους που χρησιμοποιεί και η νεολαία για το άτομο του, λέγοντας συχνά ότι ''ο άνθρωπος αυτός την έχει ακούσει''.