ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (ΜΕΡΟΣ Β')
17) Είναι αδέξιοι, ασυντόνιστοι, φτωχοί σε δραστηριότητες ή σε ομαδικά αθλήματα, έχουν δυσκολία στις λεπτές ή μεγάλες κινήσεις και δεξιότητες, είναι επιρρεπείς στη ναυτία λόγω της κίνησης.
18) Μπορούν να χρησιμοποιούν και τα δύο τους χέρια και συχνά μπερδεύουν το αριστερό με το δεξί και το πάνω με το κάτω.
19) Δυσκολεύονται να πουν την ώρα, να διαχειριστούν το χρόνο, να μάθουν πληροφορίες ή καθήκοντα και να είναι στην ώρα τους.
20) Φαίνεται να είναι εξαρτημένοι στο μέτρημα των δαχτύλων ή άλλων κόλπων όταν κάνουν μαθηματικά, γνωρίζουν την απάντηση, αλλά δεν μπορούν να την κάνουν στο χαρτί.
21) Μπορούν να μετρήσουν, αλλά έχουν δυσκολία στο μέτρημα των αντικειμένων και να διαχειρίζονται χρήματα.
22) Μπορούν να κάνουν αριθμητική, αλλά αποτυγχάνουν να λύσουν τα προβλήματα των μαθηματικών και δεν μπορούν να τα κατανοήσουν.
23) Έχουν εξαιρετική μνήμη για εμπειρίες, τοποθεσίες και γεγονότα.
24) Έχουν φτωχή μνήμη για γεγονότα και πληροφορίες που δεν τις έχουν βιώσει.
25) Σκέφτονται κυρίως με εικόνες και συναισθήματα παρά με τους ήχους των λέξεων.
26) Είναι εξαιρετικά ανοργάνωτοι και αναγκαστικά τακτικοί.
27) Μπορεί να είναι ο κλόουν της τάξης, οι ταραχοποιοί ή να είναι πολύ ήσυχοι.
28) Είχαν ασυνήθιστα πρώιμη ή αργή ανάπτυξη στην εξέλιξη όπως: στην ομιλία, το μπουσούλημα, το περπάτημα)
29) Είναι επιρρεπείς σε μολύνσεις αυτιών, ευαίσθητοι σε τροφές, συντηρητικά ή χημικά προϊόντα.
30) Μπορεί να κοιμούνται πολύ βαριά ή πολύ ελαφριά. Μπορεί να κάνουν νυχτερινή ενούρηση σε μη κατάλληλη ηλικία.
31) Έχουν ασυνήθιστα υψηλή ή χαμηλή αντοχή στον πόνο.
32) Έχουν υψηλό αίσθημα δικαιοσύνης, είναι ευαίσθητοι και επιδιώκουν την τελειότητα.
33) Τα λάθη και τα συμπτώματα αυξάνονται υπερβολικά με τη σύγχυση, την πίεση του χρόνου, το άγχος ή την κακή υγεία.
Η δουλειά των γονιών είναι λοιπόν, να βρούμε ποιό από τα παραπάνω χαρακτηριστικά μπορεί να έχει το παιδί και να το αντιμετωπίσουμε εγκαίρως με τη βοήθεια των ειδικών.