ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΥΒΡΕΙΣ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ
Άλλα δυο πρόσφατα άρθρα από τους σεσημασμένους πλέον προπαγανδιστές "δημοσιογράφους" σε Ξάνθη και Κομοτηνή στο γνωστό παραληρηματικό ύφος γεμάτα με ψεύδη και συκοφαντίες κατά της χώρας μας επαναφέρουν στην επικαιρότητα το ζήτημα της στρατευμένης δημοσιογραφίας, η οποία στην περιοχή μας έχει αποκτήσει αρρωστημένες διαστάσεις σε μια προσπάθεια να εξυπηρετηθούν σκοποί που δεν έχουν καμία σχέση με την έννοια της δημοσιογραφίας.
Διαβάζουμε στο πρώτο ότι η Ελλάδα κρατά κλειστά τα τεμένη στη Θράκη λόγω κορονοϊού, παρά το γεγονός ότι η Τουρκία επιτρέπει τον εορτασμό των Θεοφανίων στην Κωνσταντινούπολη. Παρασιωπώντας ότι κάθε χώρα εφαρμόζει διαφορετικά υγειονομικά μέτρα, προσπαθεί κι εδώ να ανακαλύψει συνομωσίες και να φανατίσει μιλώντας χωρίς ίχνος ντροπής για προσπάθεια "εξαφάνισης της μειονότητας", ενώ η Τουρκία είναι υποδειγματική προς την ελληνική μειονότητα της Πόλης. Καταλήγει ότι "αν σφίγγεις το ζωνάρι πολύ θα σπάσει": τί είδους απειλή είναι αυτή, ας μας εξηγήσει, αφού τόσο πολύ "σφίγγεται" σε αυτή τη χώρα.
Στο δεύτερο άρθρο γίνεται λόγος για "ειδεχθή στάση κατά της μειονότητας στο πρώτο κύμα της πανδημίας και στοχοποίηση του Εχίνου που δεν λησμονούμε", ξεχνώντας τελείως βολικά ότι οι ίδιοι οι αιρετοί της μειονότητας παραδέχθηκαν εγκληματικές αμέλειες του ανεύθυνου "βεζύρη" της περιοχής μας που παρακινούσε τους κατοίκους σε απείθεια κατά των μέτρων της Πολιτείας για τον ιό. Αλλά για τον υπόδικο "αρθρογράφο" οι αυξημένες μολύνσεις και οι θάνατοι στην ορεινή περιοχή είναι αποτέλεσμα της κακιάς Αθήνας που αποφάσισε μέσα στο γενικό χαμό να ασχοληθεί με τη ρατσιστική στοχοποίηση του Εχίνου. Και διερωτόμαστε: για τα τωρινά lockdown στα χωριά της Ροδόπης γιατί κατάπιαν το αμίλητο νερό; εκεί η Ελλάδα δεν στοχοποιεί; ή έχουν λερωμένη τη φωλιά τους και κάνουν τους κινέζους (τάχα οι διερχόμενοι μετανάστες διέσπειραν τον ιό ψωνίζοντας στα τοπικά market);
Συνεχίζουμε έκπληκτοι να διαβάζουμε υβριστικούς χαρακτηρισμούς τύπου "οι πατέρες της μαφίας" για την Εκκλησία που εφάρμοσε ρατσιστική στάση εναντίον του Ισλάμ, προσπαθώντας να επιβάλει τη σιωπή του εζάν "βάλλοντας κατά των τεμενών μας". Πού τα είδε όλα αυτά; Πότε εφαρμόστηκαν μέτρα στην Ελλάδα που δεν ίσχυσαν για όλα ανεξαιρέτως τα δόγματα; Ποιό είναι το όριο στη θρησκευτική μισαλλοδοξία;
Ειλικρινά απορούμε πόσο μεγάλη είναι η ανταμοιβή για να γράφονται τέτοια ψεύδη με τόσο φανατισμό. Οφείλουμε, ωστόσο, να τους υπενθυμίσουμε ορισμένα πράγματα που αποτελούν κοινή αντίληψη των κατοίκων της ορεινής περιοχής:
-Πώς γίνεται όλα στη "μητέρα-πατρίδα" να είναι τέλεια (μιας και ουδέποτε είδαμε κάποια δημοσιογραφική κριτική για την Τουρκία), ενώ στην Ελλάδα να είναι όλα στραβά (μιας και ουδέποτε διαβάσαμε έστω και μία καλή κουβέντα για τη χώρα μας);
-Ποιά θα ήταν άραγε η τύχη του δημοσιογράφου στην Τουρκία που θα χαρακτήριζε τον επικεφαλής της DIYANET μαφιόζο; θα γιόρταζε την ημέρα των εργαζόμενων δημοσιογράφων;
-Πώς γίνεται σε αυτήν την έρμη τη Συνθήκη της Λωζάννης να είναι όλα γκρίζα για την Ελλάδα, ενώ όλα να είναι ξεκάθαρα και σαφή για την Τουρκία;
Η ελευθεροτυπία έχει δυο όψεις: μπορεί να εκφράζεις όποια άποψη επιθυμείς, αλλά πρέπει να είσαι έτοιμος να δέχεσαι και την κριτική και τον αντίλογο. Όποιος διαφωνεί μαζί σου και σε κρίνει, δε σημαίνει ότι σε καταπιέζει, ούτε ότι παραβιάζει κάποιο μειονοτικό σου δικαίωμα. Όλοι ξέρουμε πια τί είστε και ποιό ρόλο παίζετε στη Θράκη. Για αυτό και σας αντιμετωπίζουμε με την ανάλογη σοβαρότητα.