"ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ" ΜΕ ΤΑ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ (1ο μέρος)

            Κάθε χρόνο τέτοια εποχή προκαλείται συζήτηση για την αναστολή λειτουργίας μειονοτικών σχολείων. Όχι, βέβαια, συζήτηση ουσίας για τη φύση, τη λειτουργία και τις προοπτικές των μειονοτικών σχολείων, αλλά πολιτική σπέκουλα υποκινούμενη από θρασείες ανακοινώσεις της γειτονικής χώρας και των εδώ γνωστών φωνών της, η οποία βρίσκεται σε απόλυτη αντίθεση με το αληθινό συμφέρον των μαθητών της μειονότητας.

            Διαβάζουμε σε ανακοινώσεις ότι "ορισμένοι κύκλοι επιδιώκουν να κλείνουν μειονοτικά σχολεία με διάφορα κόλπα και απείθαρχες πρακτικές, δήθεν για λόγους μείωσης μαθητών". Και ότι αυτό αποτελεί "συστηματικό σχέδιο καταπίεσης και αφομοίωσης" της μειονότητας.

            Ποιοι είναι οι "ορισμένοι κύκλοι", όπως γράφει η διοίκηση ενός συλλόγου, τα μέλη του οποίου αποτελούν δασκάλους - δημοσίους υπαλλήλους και μισθοδοτούνται από το ελληνικό κράτος; Τί υπονοούν; Και ποια είναι τα "διάφορα κόλπα και οι απείθαρχες πρακτικές"; Κατηγορούν τον εργοδότη τους για κάποια παράνομη πράξη; Αν είναι έτσι, να την καταγγείλουν, αλλιώς είναι συκοφάντες. Εκτός αν εννοούν ότι η εφαρμογή του νόμου αποτελεί κόλπο. Συμφωνούν με αυτές τις διατυπώσεις και το λεκτικό τα μέλη του;

            Και γιατί η μείωση των μαθητών είναι "δήθεν δικαιολογία" για την αναστολή λειτουργίας των σχολείων; Γνωρίζουν κάποιον άλλο νόμιμο λόγο και δεν μας τον λένε; Ζουν την καθημερινότητα στα σχολεία τους και γνωρίζουν καλά τα στοιχεία για τη μείωση του μαθητικού δυναμικού. Παρόλα αυτά, δημιουργούν εσφαλμένες εντυπώσεις και παραπλανούν την κοινή γνώμη. Γνωρίζουν, επίσης, ότι όσες φορές προσπάθησαν δικαστικά να αποδείξουν ότι η Διοίκηση κινήθηκε παράνομα, έχασαν.

            Θα παραθέσουμε, στη συνέχεια, στοιχεία για να καταδείξουμε πόσο προσχηματικές και εκτός πραγματικότητας είναι οι ανακοινώσεις τους.

(συνεχίζεται)

Για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ)