ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΞΕΝΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ (μέρος 2ο)
- Τί αποφάσισε το Υπουργείο Παιδείας;
Με αφορμή πρόσφατο ατύχημα μαθητή σε δημόσιο σχολείο στην Ξάνθη, υπενθύμισε ότι πρέπει να εφαρμοστεί η νομιμότητα στη Ροδόπη και στον Έβρο (όπως εφαρμόζεται στην Ξάνθη) και να μην συνεχιστεί η συνήθεια της πρόωρης αποχώρηση δασκάλων και μαθητών πριν την ολοκλήρωση του ωρολογίου προγράμματος. Έκανε, δηλαδή, το αυτονόητο.
- Γιατί διαμαρτύρονται οι κατ' επάγγελμα διαμαρτυρόμενοι;
Είναι φυσικό να θίγονται κατ' αρχήν οι συνδικαλιστές: 2-3 ώρες περισσότερη δουλειά για τους μουσουλμάνους και χριστιανούς δασκάλους δεν είναι η καλύτερη εξέλιξη. Οι δε γνωστοί πράκτορες των συμφερόντων της γειτονικής χώρας διαμαρτύρονται για προσβολή της θρησκευτικής ελευθερίας της μειονότητας, αφού "δάσκαλοι και μαθητές δεν θα μπορούν να προσεύχονται στα τεμένη". Επίσης, παίζουν τη γνωστή κασέτα περί αντιδημοκρατικών πολιτικών της Ελλάδας που στοχεύει στην καταπίεση της μειονότητας. Απορίας άξιο, βέβαια, γιατί τόσα χρόνια δεν διαμαρτυρήθηκαν για την αντίστοιχη "καταπιεστική διδασκαλία" στα μειονοτικά σχολεία της Ξάνθης και δεν διεκδίκησαν την απαλλαγή από το "ζυγό" των 2-3 διδακτικών ωρών υπέρ της προσευχής.
- Τί ανταπαντά το Υπουργείο Παιδείας;
Αν κάποιος μουσουλμάνος δάσκαλος επιθυμεί να παραστεί στην προσευχή της Παρασκευής, μπορεί να το κάνει με ρύθμιση του διδακτικού του προγράμματος σε συνεννόηση με τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Αντίστοιχα, αν κάποιος μαθητής επιθυμεί να μεταβεί στο τζαμί, μπορεί να το κάνει συνοδεία του κηδεμόνα του, ο οποίος θα αναλαμβάνει την ευθύνη με υπεύθυνη δήλωση. Περιττό να σημειώσουμε ότι όλοι οι μαθητές που αποχωρούν πρόωρα προτιμούν την κοντινότερη καφετέρια από το τζαμί.
(συνεχίζεται)